piątek, 3 kwietnia 2015

Kilka wymian i niespodzianek :)

Zaniedbuję bloga i mam tego pełną świadomość.
Dlatego jak na zmiłowanie czasami czekam na połowę i koniec miesiąca 
żeby móc Wam pokazać moje zdobycze pocztówkowe :-)

W marcu przydarzyło mi się kilka ciekawych wymian zarówno z osobami z Polski jak i spoza niej. Każda kartka cieszy bardzo szczególnie w okresie pocztówkowej posuchy :-)


Na początek pokażę Wam kartkę jeszcze z grudnia, taką typowo świąteczną.
Przywędrowała do mnie z Łodzi od mojej pingerowej koleżanki, z którą 
od kilku lat utrzymujemy kontakt zarówno listowy jak i sms-owy.



Na facebooku powstała grupa, gdzie wymieniamy się tagami.
I tak w swojej skrzynce znalazłam pocztówkę z Wrocławia od Gosi
oraz z Łodzi od Kingi. Baaardzooo Wam dziękuję :-*




Od dziewczyny, która uwielbia wszelkiego rodzaju latarnie morskie oraz wiatraki, w ramach 
wymiany, otrzymałam również kilka pocztówek z kotami. Ale nie tylko :-)



Na sam koniec zostawiłam sobie wymianę międzynarodową.
Kilka dni temu w mojej skrzynce pocztowej znalazły się pocztówki z Francji :-)




A żeby zakończyć ciepłym, wręcz egzotycznym akcentem - moja perełka !!!


11 komentarzy:

  1. Wszystkie pocztówki bardzo ładne! ;)
    ale oczywiście moją uwagę przykuła pocztówka z Wyspy Bożego Narodzenia, i po raz kolejny raz widzę ja na blogu ;)
    gdzie dokładni można taką dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Facebooku wpisałam: Christmas Island Tourism Association. Napisałam wiadomość prywatną o sobie, o postcrossingu i zapytałam czy byłaby taka możliwość otrzymania od niech kartki. Nie było żadnego problemu :) Wiadomość wysłałam 22 lutego, czyli 5-6 tygodni czekałam. Ale warto :)

      Usuń
  2. Mnie też podobają się wszystkie. Piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną kartkę z Wyspy Bożego Narodzenia, ale chyba pokażę ją w okolicach Bożego Narodzenia, hehe, tak sobie wymyśliłam. :)
    Pocztówki z Francji są świetne, lubię kartki z mapkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Christmas Island <3
    Kartka z Łodzi - zakochałam się :) Nie wiem czemu ale ten multiview mi się po prostu podoba :)
    Gratulacje :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely post :) Happy Easter, have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kartki, a z Francji przesyłki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocztówka z Wysp Bożena Narodzenia to chyba świetny okaz!
    A ten renifer to nie zabłądził gdzieś po drodze, że dopiero na Wielkanoc dotarł?... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renifer nie zbłądził :-) Napisałam, że z grudnia. A dopiero niedawno sobie o nim przypomniałam :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne map cards! :) Cieszę się, że kartka ode mnie dotarła cała i zdrowa i raz jeszcze dziękuję za wymianę! :)
    Kartka z Wyspy Bożego Narodzenia bardzo ładna, słyszałam o możliwości napisania do nich wiadomości na fb już jakiś czas temu, ale w sumie to nic nie pisałam jeszcze, może w końcu warto ;)

    OdpowiedzUsuń