sobota, 4 lipca 2015

KSIĄŻKOWE WYZWANIE - CZERWIEC

ILOŚĆ KSIĄŻEK: 3
LICZBA STRON (RAZEM): 1128
LICZBA STRON (NA JEDEN DZIEŃ): ok 38 stron


14. "Dotyk Crossa" - Sylvia Day

Gideon Cross pojawił się w moim życiu jak błyskawica w mroku.
Był piękny i intrygujący, rozpalał do białości. Pociągał mnie jak nikt dotąd. Pragnęłam jego dotyku jak narkotyku, choć wiedziałam, że jest dla mnie zgubny. Moja zraniona dusza i ciało broniły się, ale on z łatwością je posiadł.
Gideon czuł to samo, dręczyły go podobne demony. Byliśmy jak lustra, które odbijały swoje najgłębsze rany i najdziksze pragnienia.
Ta miłość stworzyła mnie na nowo. Modliłam się, by koszmary przeszłości nie rozdzieliły nas.



15. "Płomień Crossa" - Sylvia Day

                      Kontynuacja zmysłowej trylogii Dotyk Crossa Słodkie, niebezpieczne oblicze pożądania.
Czy dwoje życiowych rozbitków zasługuje na miłość? Gideon Cross. Piękny i doskonały na zewnątrz, zraniony i pokaleczony w środku. Pokazał mi, czym jest prawdziwa rozkosz. Nie mogłam mu się oprzeć. Nie chciałam. Był moim nałogiem, moim największym pragnieniem. Był mój… Liczyły się tylko te chwile, gdy niezaspokojony głód i desperacka miłość prowadziły nas do szaleństwa. 



16. "Marley i ja. Życie, miłość i najgorszy pies świata" - John Grogan

Marley, wyjątkowo wielki i silny labrador retriever, cierpi na nadmiar energii, demoluje dom i ogródek, kompromituje swoich właścicieli - młode, rozwojowe małżeństwo dziennikarzy. Połyka wszystko, co znajdzie się w zasięgu jego pyska, wyleciał ze szkoły tresury za brak postępów i panicznie boi się burzy. A jednocześnie jest kochanym, wrażliwym i wiernym psem, zdolnym pokazać swojemu panu, co naprawdę liczy się w życiu. Rozbawia i wzrusza do łez - pisali krytycy o tej książce, która ukazała się po raz pierwszy przed rokiem w Stanach Zjednoczonych. Biografia psa Marleya spisana przez jego właściciela, znanego amerykańskiego dziennikarza i felietonistę, szybko podbiła serca czytelników i trafiła na pierwsze miejsca list bestsellerów, gdzie utrzymuje się niezmiennie od niemal roku. Do tej pory w USA sprzedano prawie dwa miliony egzemplarzy "Marley & Me", a autor otrzymał tysiące maili i listów od poruszonych czytelników.



4 komentarze:

  1. W sumie tym razem opisałaś, Beato, książki akurat nie dla mnie. ;) Ale mam nadzieję, że Tobie się podobały. Hm, co ja przeczytałam w czerwcu? "Jadro ciemności" - flaki z olejem, "Nie rozumiemy się bez słów" - lekka, przyjemna, fajnie napisana, ale znienawidziłam zakończenie, "Hera - moja miłość" - trudna, ciężka i przytłaczająca, ale takie książki też czasami potrzebuję przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwiec to był trudny dla mnie miesiąc, więc nie wysilałam się na jakieś głębokie historie :) Miało być lekko do poduszki. Żadnej z podanych przez Ciebie książek nie miałam okazji przeczytać. W tym miesiącu, po obronie planuję wciąż się za serię "Pisane przez życie" - mam kilka książek w postaci e-booków :)

      Usuń
  2. W sumie to nie czytałam żadnej z tych książek, jednak tytuły kojarzę. Ja w czerwcu przeczytałam trzy książki - "Swoją drogą", "Pokolenie IKEA" i "Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa" - wszystkie trzy szybko się czytało i wszystkie trzy przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja planuje przeczytać książki 'Crossa' ale jakoś mi się nie śpieszy ;P
    Marley i Ja oglądałam film:P

    OdpowiedzUsuń