środa, 12 listopada 2014

Słowem wstępu

Witajcie drodzy czytelnicy i miłośnicy pocztówek !!!

Mam na imię Beata i jestem studentką pedagogiki (s2) na UMK w Toruniu. Postcrossingiem interesuję się właściwie od ponad 2 lat. Dlatego kiedy dowiedziałam się, że na zaliczenie zajęć z Pedagogiki medialnej, mamy poprowadzić bloga/fanpage'a na temat swojego hobby, od razu wiedziałam o czym będzie mój blog. 

Moim celem jest pokazanie jak bardzo postcrossing może wciągnąć :-)
Chciałabym po krótce opowiedzieć Wam czym jest postcrossing, jak możemy założyć własne konto i korzystać z niego, a także pokazać Wam moją kolekcję. Postaram się również podpowiedzieć gdzie warto szukać miłych dla oka pocztówek i przy okazji pochwalić się swoimi pocztówkowymi zakupami.

Mam nadzieję, że choć część z Was, mili czytelnicy, doceni moje starania.
A może kogoś przekonam by również został postcrosserem ???


PS. Przeglądy pocztówkowe z danych miesięcy będą przeplatane z innymi postami. Są to kartki, które od  samego początku do mnie trafiały. Stąd też  kolejność postów i tematów może być czasami zadziwiająca :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz