poniedziałek, 15 grudnia 2014

Emporium

W życiu każdego postcrossera pojawia się taki moment, że zaczyna intensywnie poszukiwać ciekawych pocztówek, by wysłać je w świat. Jeśli chodzi o Gród Kopernika, jest niewiele takich miejsc gdzie je znajdziemy. Na początku korzystałam z tzw. taniej książki (blisko Empiku) i przez jakiś czas zupełnie mi to wystarczało. Ale chciałam więcej :-) I tak dokładnie dzisiaj trafiłam do Emporium


Nie wiem dlaczego, ale spodziewałam się starszego, miłego pana za ladą (wnioskowałam to z wpisów na polskim forum postcrossingu). Jednak powitał mnie niemniej miły, ale jednak młodszy sprzedawca. Sklepik jest malutki, ale przez to baaardzooo klimatyczny Znajdziemy tam wszystko co związane jest z Toruniem (i nie tylko) - kubki, pocztówki, książki, przewodniki i wiele innych interesujących pamiątek. 



Kiedy już wybrałam swoje kartki i chciałam za nie zapłacić, wywiązała się między nami rozmowa. Sprzedawca od razu domyślił się do czego są mi potrzebne wybrane kartki. Podobno "ma do takich ludzi nosa" :-) Okazało się też, że postcrosserzy w Emporium mogą liczyć na fajne zniżki. Wszystkie kartki po 1zł (nawet te w większym formacie), a dodatkowo do każdych 10 sztuk, 1 pocztówka (wybrana przez klienta) jest gratis. Porozmawialiśmy jeszcze przez chwilę o postcrossingu, dowiedziałam się, że wiosną jest zawsze nowa, bardziej kolorowa dostawa pocztówek. Obiecałam, że jeszcze tam wrócę i mam zamiar słowa dotrzymać. Chociażby dla tego niesamowitego klimatu i pięknych kartek.





1 komentarz:

  1. Ooo ciekawe miejsce, bardzo klimatyczne :) Muszę tam zajrzeć przy okazji kolejnej wizyty w Toruniu :)

    OdpowiedzUsuń