czwartek, 25 grudnia 2014

POSTALLOVE, czyli kolejne pocztówkowe zakupy ...

Grudzień obfitował w wiele zakupów. Jak widać nie tylko tych świątecznych :-) Od jakiegoś czasu pilne przeszukiwałam otchłanie Internetu w poszukiwaniu ciekawych pocztówek i tak trafiłam m.in. na sklep internetowy Postallove.pl

Ogromny plus za to, że strona tak naprawdę jest międzynarodowa. Można wybrać jedną z kilku dostępnych opcji waluty - dolar kanadyjski, korona czeska, euro, funt brytyjski, polski złoty, rosyjski rubel czy też dolar amerykański. Dostępne są również 2 języki strony - polski oraz angielski. 


Oprócz pocztówek, sklep oferuje klientom również (to przykładowe akcesoria):

taśmy dekoracyjne 
naklejki
karnety
papeteria

W moje łapki oczywiście trafiło kilka fajnych kartek. Niektóre z nich już poleciały w świat :-)





3 komentarze:

  1. Oj tak, trzy razy robiłam zakupy w tym sklepie i jestem zachwycona ;) Wszystko jest takie cudowne i ładnie przygotowane :) warto kupować w tym sklepie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sklep--zakochałam się ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym dostać od kogoś taką piękną pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń