czwartek, 8 stycznia 2015

Postal-shop.ru

Tym razem pocztówki przywędrowały do mnie aż z Rosji.
A wszystko to dzięki użytkownikom polskiego forum Postcrossingu. 

Forum odkryłam w listopadzie i postanowiłam zarejestrować się z czystej ciekawości.
Decyzja okazała się to strzałem w dziesiątkę !!!
Mili i pomocni ludzie, świetna przyjacielska atmosfera i mnóstwo tematów do rozmów.
Tam też, krótko po rejestracji, odkryłam wątek o grupowych zamówieniach.
I tak właśnie trafiłam na Postal-shop.ru

Niewątpliwie plusem jest to, że oprócz menu w języku rosyjskim, istnieje również
 opcja menu po angielsku. Chyba jednak tak jest znacznie łatwiej.
Kolejną zaletą jest waluta - rubel rosyjski. 
Pojedyncze pocztówki kosztują zazwyczaj 10 rubli, co w przeliczeniu na polskie złote
 daje nam ok 70gr za jedną sztukę. Dlatego też to dość opłacalne.
Poza tym, w przypadku zamówień grupowych, kiedy kwota zamówienia przekracza
1200 rubli, wysyłka jest darmowa. 



Na początek wybrałam 10 wzorów pocztówek.
Jednak już wiem, że przy kolejnym zamówieniu napewno będzie ich więcej.



10 komentarzy:

  1. O jeju!!!! Przegapiłam to zamówienie i już ślinka mi cieknie na widok tego co straciłam :/
    Maasakra :) Pocztówki są świetne. Za późno zajrzałam na forum :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam możliwość zamawiania, ale jednak mam jeszcze tyle pocztówek, że zrezygnowałam z tego zamówienia, ale kartki są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie zamówiłam te 10 kartek żeby sprawdzić jakość wykonania :)
      Jak narazie mam zapas (+ Postallove, + Emporium), ale może za jakiś czas znowu coś fajnego wypatrzę :-)

      Usuń
  3. To wspaniała pasja. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne pocztówki z lawendą! <3 Ojej, uwielbiam lawendę i pocztówki z nią, nawet wczoraj pisałam na grupie na fb, że poszukuję właśnie takich kartek.
    Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu, ale mam jedną kartkę z niego, bo otrzymałam ją w ramach swapu z Kazachstanu. Co prawda przestawia grecką uliczkę, ale jako pocztówka jest bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, koniecznie muszę tam zajrzeć :) Przy okazji nominuję Cię do Liebster Blog Award. Czekam na twoją odpowiedź ;)
    http://hibbibi-postcards.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    +blog bardzo mi się podoba więc dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Darmowa wysyłka powyżej 1200 rubli? Oj, chyba nie, bo dziś zamawiałam i podyktowali sobie 350 rubli,a zamówienie było na 1300 :o To jakiś błąd, zmiana cen, czy mam się czuć oszukana? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to sprawdziłam. Kiedy przygotowywałam ten post oraz kiedy było realizowane grupowe zamówienie, powyżej 1200 rubli była darmowa wysyłka (dokładnie tak jak jest napisane w załączonym wycinku). Prawdopodobnie za dużo na tym tracił sklep i to zmienili. Ale popytam jeszcze ludzi na forum :-)

      Usuń
    2. No pięknie! My wczoraj w 5 osób zamawiałysmy i 350 za wysyłkę poszło...

      Usuń
  7. Z punktu widzenia ekonomisty widać, że słabnący rubel wspomaga także postcrossing :)
    Piękne kartki! Chyba także zajrzę!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń