poniedziałek, 16 lutego 2015

Liebster Blog Award

Ponad miesiąc temu otrzymałam nominację do Liebster Blog Award od Klaudii.
I tak jakoś mi to umknęło przez przykładne prowadzenie bloga na ocenę.
Jednak teraz postanowiłam, że pora odpowiedzieć na otrzymane pytania.
A przy okazji będziecie mieli okazję mnie nieco poznać :-)


" Nominacja jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana blogom, o mniejszej liczbie obserwujących osób. Ma to na celu  promowanie nowo powstałych blogów . Po otrzymaniu nominacji, trzeba odpowiedzieć na 11 pytań, od osoby która ciebie nominowała."


1. Gdzie mieszkasz? (miejscowość) 
Gostkowo - mała wioska ok 15km od Torunia

2. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia przygody z postcrossingiem?
Jak już tuta pisałam na początku, do rozpoczęcia mojej przygody z PC skłoniła mnie zasłyszana w tramwaju rozmowa dwójki studentów :)

3. Skąd jest twoja ulubiona pocztówka?
Może nie tyle pocztówka, co dodatek do niej. Ostatnio otrzymałam kartkę z Mołdawii z załączonym tekstem napisanym alfabetem Braille'a. Dla mnie - oligofrenopedagoga - to nie lada gratka ale taż i wyzwanie.

4. W jaki sposób przechowujesz swoje pocztówki?
Jak narazie moje pocztówki mieszkają w sporym pudełku zakupionym jakiś rok temu w Biedronce. Dopóki się tam mieszczą, nie planuję przeprowadzki :)

5. Jak liczna jest twoja kolekcja?
Obecnie posiadam 74 pocztówki z PC, 1 z PU i ok 12-13 z różnych innych wymian.

5. Jakimi słowami zwykle kończysz swoje korespondencje?
Głównie jest to "Happy Postcrossing!" albo "Best wishes".

6. Wyciągnij pierwszą z brzegu pocztówkę i napisz skąd jest :)
Rosja :-) Akurat leżała na biurku.

7. Co sprawia, że lubisz postcrossing?
Uwielbiam to oczekiwanie na kartkę. Kiedy idę do skrzynki pocztowej i znajduję tam kolejne cudo. No i oczywiście bardzo lubię wyszukiwać w swoich zbiorach odpowiednich kartek do wysyłki.

8. Czy zdarzyło Ci się wpisać zły adres na pocztówce?
Nie :) Ale wszystko przede mną.

9. W jakich grupach/ forach związanych z postcrossingiem się znajdujesz?
Na FB: Postcrossing Polska Nowa grupa, POSTCROSSING Poland oraz Postcrossing.
Polskie forum: http://postcrossing.com.pl/

10. Co jest twoim innym hobby?
Oczywiście książki. KOCHAM <3 

11. Jaka jest twoja wymarzona pocztówka?
Napewno jakaś z Afryki, bo nie mam jeszcze takiej. 

3 komentarze:

  1. Jaka świetna sprawa - usłyszeć coś w tramwaju i się zakochać w czymś! Czasem się zastanawiam, skąd się dowiaduję o różnych rzeczach i też się okazuje, jak często jest to przypadek!
    I jeszcze jedna rzecz - kim jesteś?? Oligofrenopedagog? To musi budzić podziw w towarzystwie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta nazwa oligofrenopedagog! Nigdy nie słyszałam o czymś takim, ale brzmi bardzo ambitnie ;P
    Ja także muszę odpowiedzieć na nominację - kompletnie zapomniałam o tym ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram pocztówki już 3 lata, a nadal mam niewiele kartek z Afryki... Z czystego Postcrossingu chyba żadnej, tylko parę z wymian albo od znajomych. Gdy piszę do ludzi z Afryki z prośbą o swapa, to często chcą w zamian coś innego, nie pocztówkę, lecz krem/pendrive/banknot...
    Życzę Ci wielu pocztówek :)
    Ale świetne, że z czyjejś rozmowy dowiedziałaś się o Postcrossingu, podoba mi się takie rozpoczęcie swojej przygody z pocztówkami. ;))

    OdpowiedzUsuń