niedziela, 8 marca 2015

Szkolenie

 Nie ma mnie tutaj ostatnio zbyt często. Ubolewam nad tym.
A sponsorem tej nieobecności są moje STUDIA ...
Magisterka sobie leży i jeść nie woła. Dlatego pewnie nie mogę jej ruszyć :-)
W dodatku prowadzący zajęcia w tym semestrze, jakby się zmówili, postawili na prezentacje.
W kolejce czeka pedagogika międzykulturowa, Karta Nauczyciela, Zoominki i SOSW.
Nie mam pojęcia jak ja to ogarnę, ale większego wyboru nie mam.


To sobie ponarzekałam :-)

A bieżący weekend sponsoruje Gmina Miasta Toruń.
Tzn sponsoruje szkolenie, "Wolontariusz - asystent osoby chorej. 
Praktyczne metody pielęgnacji chorego", na które się zapisałam. 

Napiszę jedno - jestem w swoim żywiole. To jest MÓJ świat :-)

Życzę Wam miłego weekendu i ...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOBIETKI !!!



3 komentarze:

  1. Na pewno Ci się przyda takie szkolenie. Mnie mama już nie raz proponowała wolontariat w hospicjum, bo chciała, aby zobaczyła, jak to jest, skoro myślałam o pedagogice specjalnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio spotkałam osobę, która miała do czytanie ze studiami związanymi... z tym trudnym słowem, które kiedyś przytoczyłaś :) Ależ byłam dumna z siebie, że wiedziałam w ogóle z czym to się je! :)
    Podziwiam ludzi, pracujących w obszarze którym się interesujesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szkolenie, sama chętnie bym się na takie wybrała, bo widzę kilka kwestii, które mnie interesują :) Zresztą cała tematyka związana z byciem wolontariuszek osoby chorej przydałaby się przyszłej (być może) pani nauczycielce ;)

    OdpowiedzUsuń